Curvia ca meserie a fost prestată pentru un câștig.

Ezekiel 16:33  Tuturor curvelor li se plăteşte o plată; dar tu ai dat daruri tuturor ibovnicilor tăi, i-ai câştigat prin daruri, ca să-i tragi la tine din toate părţile şi să curveşti cu ei.

Câștigul unei curve este o urâciune înaintea Domnului.

Deuteronomy 23:18  Să n-aduci în casa Domnului, Dumnezeului tău, câştigul unei curve, nici preţul unui cîine, ca împlinire a unei juruinţe oarecare; căci şi unul şi altul Sunt o urîciune înaintea Domnului, Dumnezeului tău.

Domnul a interzis în Israel meseria de curvă.

Deuteronomy 23:17  Să nu fie nici o curvă din fetele lui Israel, şi să nu fie nici un sodomit din fiii lui Israel.

Leviticus 19:29  Să nu-ţi necinsteşti fata, dînd-o să fie curvă, pentru ca nu cumva ţara să ajungă un loc de curvie, şi să se umple de fărădelegi.

Copii născuți din curvie nu aveau drept de cetățenie în Israel.

Deuteronomy 23:2  Cel născut din curvie să nu intre în adunarea Domnului, nici chiar al zecilea neam al lui să nu intre în adunarea Domnului.

O curvă se îmbrăca atrăgător (să atragă privirile), mai ales cu ajutorul podoabelor.

Proverbs 7:10  Şi, iată că, i-a alergat înainte o femeie îmbrăcată ca o curvă şi cu inima şireată.

Ezekiel 16:39  Te voi da în mâinile lor; îţi vor surpa casele de curvie, şi îţi vor nimici înălţimile; te vor desbrăca de hainele tale, îţi vor lua toată podoaba de pietre scumpe, şi te vor lăsa goală, goală de tot.

O curvă se comporta atrăgător (ca să atragă privirile), mai ales prin dans.

Isaiah 23:16   „Ia arfa şi străbate cetatea, curvă dată uitării; cântă bine, cântă-ţi cântecele de mai multe ori, ca iarăşi să-şi aducă lumea aminte de tine.”

Gestul unei curve când se oferea unui bărbat era deschisul picioarelor.

Ezekiel 16:25  La toate colţurile uliţelor ţi-ai făcut înălţimi, ţi-ai necinstit frumuseţea, ţi-ai desfăcut picioarele înaintea tuturor trecătorilor, ai făcut tot mai multe curvii.

Semnul după care se cunoștea o curvă era fața acoperită (i se vedea doar fruntea și ochii).

Genesis 38:15  Iuda a văzut-o şi a luat-o drept curvă, pentru că îşi acoperise faţa.

Jeremiah 3:3  Măcar că ploile au fost oprite, şi ploaia de primăvară a lipsit, totuşi tu ţi-ai păstrat fruntea de curvă, şi n-ai vrut să ai ruşine!

Curvele aveau de regulă casa lor (curvia era o meserie bănoasă).

Joshua 2:1  Iosua, fiul lui Nun, a trimis în ascuns din Sitim doi oameni, ca iscoade, zicându-le: „Duceţi-vă de cercetaţi ţara, şi mai ales Ierihonul.” Cei doi oameni au plecat, şi au ajuns în casa unei curve, care se chema Rahav, şi s-au culcat acolo.
Jeremiah 5:7  „Cum să te iert? -zice Domnul-Copiii tăi M-au părăsit, şi jură pe dumnezei care n-au fiinţă. Şi după ce le-am primit jurămintele, se dedau la preacurvie, şi aleargă cu grămada în casa curvei!

Casa unei curve avea un pat al dragostei.

Ezekiel 23:17  Şi copiii Babilonului au venit la ea, în patul de dragoste, şi au spurcat-o cu curviile lor. Aşa că ea s-a spurcat cu ei, şi apoi inima i s-a înstrăinat de ei.

O curvă săracă stătea pe marginea drumului (în zone nelocuite, dar cu trafic intens), de regulă pe drumul care ducea la intrarea în cetate.

Genesis 38:21  A întrebat pe oamenii locului şi a zis: „Unde este curva aceea, care stătea aici la Enaim, pe drum?” Ei au răspuns: „N-a fost nici o curvă aici.”

Femeia a fost pusă sub stăpânirea bărbatului.

Genesis 1:16  Femeii i-a zis: „Voi mări foarte mult suferinţa şi însărcinarea ta; cu durere vei naşte copii şi dorinţele tale se vor ţine după bărbatul tău, iar el va stăpâni peste tine.”

Când un bărbat se culcă cu o femeie, care nu-i este soție, trebuie să se gândească (,) că ea are o stăpânire deasupra ei, mai puțin dacă este o curvă (până la căsătorie, stăpânirea peste femeie se făcea prin orice bărbat al familiei părintești, iar după, prin soț).

Genesis 34:31  Ei au răspuns: „Se cuvenea oare să se poarte cu sora noastră cum se poartă cu o curvă?”

În public, semnul stăpânirii unei femei este capul acoperit (mai exact, părul acoperit).

1 Corinthians 11:10  De aceea femeia, din pricina îngerilor, trebuie să aibă pe cap un semn al stăpânirii ei.

1 Corinthians 11:6  Dacă o femeie nu se învăleşte, să se şi tundă! Iar, dacă este ruşine pentru o femeie să fie tunsă ori rasă, să se învălească.

În Biblie, înger înseamnă trimis, făcând referire fie la mesagerii oamenilor, fie la îngerii lui Dumnezeu. În contextul din 1 Corinteni 11:10, termenul face referire la oamenii slujitori, trimiși de stăpânii lor să aducă o femeie.

Genesis 24:2-4  Avraam a zis celui mai bătrân rob din casa lui, care era îngrijitorul tuturor averilor lui: „Pune-ţi, te rog, mâna sub coapsa mea; şi te voi pune să juri, pe Domnul, Dumnezeul cerului şi Dumnezeul pământului, că nu vei lua fiului meu o nevastă dintre fetele Canaaniţilor, în mijlocul cărora locuiesc, ci te vei duce în ţara şi la rudele mele să iei nevastă fiului meu Isaac.”

Vizualizări: 839

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Din nefericire lucrurile pe lumea asta nu se desfășoară deloc așa cum scrie la versete. Societatea (lumea, viața) are un parcurs puțin diferit decât le-ar plăcea credincioșilor să recunoască. Prostituata a reprezentat de-a lungul timpului ”paratrăsnetul” prin care se descărca sexualitatea nesănătoasă a soților, contribuind la menținerea patului conjugal într-o aparență de moralitate creștină. Lucrurile care nu se puteau face niciodată cu soția intrau în apanajul exclusiv al prostituatei. Soțiile și-au calomniat continuu concurentele lor extramaritale, dar probabil nu au bănuit niciodată imensul serviciu și contribuția decisivă a prostituției și prostituatelor la păstrarea statutului lor de soție. Astăzi erotismul este complet transformat, de prin anii 60-70 soțiile au acceptat căderea într-o josnicie dezirabilă, bazată pe sexualitatea sadică masculină în care femeia este umilită, mânjită fără apel și scoasă din categoria umanului. De secole târfele au existat doar pentru a le oferi soțiilor posibilitatea de a fi ”doamne”, iar femeia să pară un fel de ideal. Acum, în lipsa unei sexualități proiective, soțiile au devenit un fel de târfe legitime - pot fi abuzate, folosite, părăsite și înlocuite fără niciun fel de constrângere, fapt care mă face să mă întreb dacă nu cumva au ajuns să regrete bunele vremuri de odinioară.

        Un subiect interesant,important și în același timp bine exemplificat prin referințele biblice care susțin concluziile bolduite.

"În public, semnul stăpânirii unei femei este capul acoperit (mai exact, părul acoperit).

1 Corinthians 11:10  De aceea femeia, din pricina îngerilor, trebuie să aibă pe cap un semn al stăpânirii ei.

1 Corinthians 11:6  Dacă o femeie nu se învăleşte, să se şi tundă! Iar, dacă este ruşine pentru o femeie să fie tunsă ori rasă, să se învălească."

        Mi-a atras atenția  formularea "În public,..." la începutul concluziei și având în vedere și titlul din traducerea Cornilescu din  1 Corinteni 11 : "Ținuta femeii în adunări", ar fi interesant a urmări anumite argumente justificative cu privire la modul de aplicare în practică (їn public sau în adunare).

Tot respectul !

Castravetele este un fruct dicotiledonat, de culoare galben-verzuie, el face parte din familia curcubitaceelor, are tulpina în formă de vrej, se înmulțește prin semințe și are 98% apă.

Feriga se deosebește de alte plante…ea se deosebește mai ales de castravete, care este
un fruct dicotiledonat, de culoare galben-verzuie...blablabla.

Numa' așa, ca să știe Florin Piersic, fructul nu poate fi dicotiledonat, ci sămânța la o plantă poate fi mono- sau dicotiledonată.

 GbrlFla a zis:

Mi-a atras atenția  formularea "În public,..." la începutul concluziei și având în vedere și titlul din traducerea Cornilescu din  1 Corinteni 11 : "Ținuta femeii în adunări", ar fi interesant a urmări anumite argumente justificative cu privire la modul de aplicare în practică (їn public sau în adunare).

Dovezi biblice directe nu am. Totul ține de interpretarea care se dă termenului angelos din context. Cornilescu a înțeles că este vorba de îngeri, nu de mesageri, de aceea a pus titlu la pasaj "Ținuta femeii în adunare". Eu consider că este vorba de soli umani, de aceea văd acoperirea capului o problemă de vestimentație în public, nu una ce ține de închinare.

Cum ramane cu textele din Noul Testament: femeia adultera, femeia samariteanca, femeia pacatoasa? Isus alege sa vorbeasca cu ele, sa le tina partea, sa le ofere libertate. 

Imi displace enorm obisnuinta crestineasca de a selecta numai textele biblice care dau bine in discursul vrut...

Hannah dragă, ce nu-ți place? Și eu vorbesc cu ele, le țin partea când cineva nu vrea să le dea o șansă la pocăință și totodată sunt de acord să fie scăpate din mâna celor care le vor pedeapsa capitală.

Curvia este un păcat, iar prostituția este o urâciune înaintea lui Dumnezeu. Te deranjează cumva aceste afirmații?

Hannah, femeii samaritence i-a spus adevarul...nu i-a spus: "bine ai facut!", femeii adultere i-a iertat pacatul apoi i-a spus: "du-te si sa nu mai pacatuiesti"...deci, tu esti pt curvie ori impotriva?

Albulescu a pretins ca a prezentat o imagine completa a curvei, au am aratat ca a selectat doar ce i-a convenit pentru a creea o imagine plina de dispret, asa cum  multi asta-zisi credinciosi trateaza restul lumii, uitand si de partea cealalta a Lui, un Dumnezeu al dragostei, unul care lasa "ploaia" si peste curve.

App albulescule: in Biblie ingerii sunt ingeri, cazuti sau nu si nu alte minuni. Cauta cuvantul in textul original, chiar daca nu cunosti limba originala, ar trebui sa fie simplu si ar elimina interpretarile aberante, ba poate afli chestii noi.

Dar pentru că vă plac versetele atât de mult, am ales și eu câteva care mi se par deosebit de semnificative pentru practica prostituției. 

Sara se culca cu bărbați străini în schimbul obținerii de foloase (prostituție)

Geneza, Capitol 12:

14. Iar după ce a sosit Avram în Egipt, au văzut Egiptenii că femeia lui e foarte frumoasă.

15. Și au văzut-o și dregătorii lui Faraon și au lăudat-o înaintea lui Faraon și au dus-o în casa lui Faraon.

Geneza, Capitol 20: 2 [...] Iar Abimelec, regele Gherarei, a trimis și a luat pe Sarra.

Avram a obținut foloase materiale de pe urma activităților sexuale ale Sarrei, practicate în afara căsătoriei (proxenetism, în argou: pește)

Geneza, Capitol 12: 16. Și pentru ea i-au făcut bine lui Avram și avea el oi, vite mari și asini, slugi și slujnice, catâri și cămile.

Geneza, Capitol 20:  14. Atunci a luat Abimelec o mie de sicli de argint, vite mari și mici, robi și roabe și a dat lui Avraam; [...]

Avram a fost instigatorul infracțiunii, plănuitorul și cel care primea foloasele materiale

Geneza, Capitol 12: 13. Iar când m-a scos Dumnezeu din casa tatălui meu, ca să pribegesc, am zis către ea: ”Să-mi faci acest bine, și, în orice loc vom merge, să zici de mine: ”Mi-e frate!”

Avram și Sarra aveau un modus operandi

Geneza, Capitol 12: 13. Zi deci că-mi ești soră, ca să-mi fie mie bine pentru trecerea ta și pentru trecerea ta să trăiesc și eu!”

Avram și Sarra nu au făcut asta o singură dată (infracțiune în formă continuată)

Biblia ne pomenește doar despre Faraon și despre regele Gherarei, probabil pentru că erau niște personalități de mai mare importanță și au exagerat cu banii plătiți pentru o femeie trecută binișor de vârsta tinereții și care n-ar fi meritat mai mult de un măgar știrb și-o oaie șchioapă. Existând însă un modus operandi și un istoric infracțional, poate apărea pe bună dreptate suspiciunea și altor fapte de aceeași natură ncare nu au fost amintite cel mai probabil pentru că beneficiile materiale obținute nu au mai fost atât de consistente ca în cazul celor doi regi, iar Duhul Sfânt, se știe, a insuflat în Poporul Ales odată cu sfintele cuvinte din Scriptură și respectul peste fire pentru bunuri materiale (bogăția este în Vechiul Testament o măsură a sfințeniei, toate figurile sfinte din VT se făceau remarcate prin averile descrise cu admirație și lux de amănunte).

Foarte important!!!!

În mod clar Sarra s-a culcat cel puțin cu Faraon (regele Gherarei era mai somnoros și a adormit înainte să performeze), iar Avram a câștigat de pe urma activităților sexuale ale Sarrei cu alți bărbați bunuri materiale însemnate ca valoare. Totuși! Totuși!! În mod incredibil nu există nicăieri niciun verset care să le condamne faptele. Dumnezeu nu-l mustră nicăieri pe Avram, din contră, îl numește pe acest bărbat care-și prostitua soția (din lașitate, din avariție, asta contează mai puțin).... prietenul său! Fără cuvinte.

Sarra a avut acelasi Dumnezeu si in capitolul 12 si in 20. Iar daca in 20 este scris:

6. Dumnezeu i-a zis in vis: "Stiu si Eu ca ai lucrat cu inima curata: de aceea te-am si ferit sa pacatuiesti impotriva Mea. Iata de ce n-am ingaduit sa te atingi de ea.

Da-mi voie sa cred ca acelasi Dumnezeu n-a lasat in capitolul 12 pe Sarra sa se terfeleasca prin alte paturi iar in 20 sa faca crize de gelozie din acelasi motiv.

Ipoteza ta e bazata pe o presupozitie cu caracter denigrator la adresa ei.

Mission Holy Doctor

Parteneri

Rezultate google

Fişiere video

  • Adăugare fişiere video
  • Vizualizează Tot

© 2017   Created by Emil Georgescu.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor